Profesor de 1 la titularizare

Adevărul“ vă dezvăluie astăzi identitatea unora dintre profesorii cu note de-a dreptul ruşinoase la titularizare. Mulţi dintre cei care au picat lamentabil ultimul examen de titularizare au luat note mari la licenţă.

Mihaela Breazu, unul dintre candidaţii care nu au luat nici 2 la titularizare, are 26 de ani şi este din Buzău. Este absolventă de „Spiru Haret”, în 2008, la Facultatea de Limbi Străine, specializarea Engleză-Spaniolă. La licenţă a luat nu mai puţin de 8, dar examenul de titularizare s-a dovedit a fi mult mai dificil, iar nota a fost pe măsură: 1,75. Tânăra aspirantă la un post de profesor titular a predat şi în ultimii doi ani ca suplinitor (Limba engleză) la Şcoala Boboc şi la Şcoala din Costeşti.

Pe Aceeaşi Temă
O profesoară din Braşov şi-a piedut slujba pentru că a răspuns corect la examenul de titularizare
Un profesor de educaţie fizică şi sport a luat nota 1 la titularizare, deşi a scris trei pagini
Culmea prostiei: O suplinitoare de franceză a picat titularizarea pentru că a făcut planul de lecţie despre ea
Titularizare 2011 Alba. A luat nota 1 la examenCITEŞTE ŞI: FOTO Profesor de 10 la titularizare: “Am fost motivată să intru în învăţământ încă din şcoala generală, când am avut exemple de profesori <>”

Profesor ieşean cu 3,40 vrea să-i înveţe istorie pe elevi

El este cel mai slab profesor din istoria titularizării. A reuşit performanţa de a lua nota 1!

În toată această perioadă i-au trecut prin mână zeci de elevi, de la clasa a III-a până la a VIII-a, ai căror părinţi se întreabă acum: „Ce i-a putut învăţa o profesoară de 1, 75 pe elevi?” „Ne mai mirăm de rezultatele copiilor la examene. Cu astfel de profesori, cred şi eu că nu sunt în stare nici să lege două cuvinte. Eu nu am de unde să ştiu ce rezultate are profesorul respectiv, dar inspectoratul ştie, de ce le permite unor astfel de profesori să vină în faţa elevilor, cu pretenţia că-i pot învăţa lucruri pe care nici ei nu le ştiu? Eu unul nu mai am încredere să-mi trimit copilul pe mâna unor astfel de dascăli”, se revoltă Emil D., tatăl unui elev de la Şcoala Costeşti.

Scuza Mihaelei Breazu: subiectele foarte grele. „De vină sunt cei care au făcut subiectele, pentru că au fost extrem de grele. Din acest motiv, mulţi dintre colegii mei s-au ridicat şi au ieşit din examen. Am avut de rezolvat zece subiecte, dintre care nouă au fost dificile. Unul dintre subiecte se referea la subjonctivul sintetic, de care n-am auzit în viaţa mea. O să mă duc la concursul de suplinitori, în august. Acolo iau toţi note foarte mari. O să continui să predau”.

Adevarul 20 iulie 2011 Bucuresti

Despre theromanianreport

sint onest
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

